Re: P700 Mhz i 64 RAm - jaki antywirus

Autor: smok_wawelski <news_kw_at_go2.pl>
Data: Sat 10 Dec 2005 - 00:42:04 MET

smok_wawelski w odp.na post: El_Chueco

> Czesc!
> Mam Laptoa z taka dziwna konfiguracja i pytanie jest nastepujace - czy
> istnieje sens instalowania antywirusa darmowego (lub nie ;)) - jak tak
> to jakiego?

kiedyś miałem w pracy na P120 + 48RAM AVP Kasperskiego wer. Platinum
monitor chodził prawie niezauważalnie na tej biedocie.
Teraz zwie się totio kav są demówki na ich www, licencja dla użytku domowego
kilkadziesiąt zł/rok - warto może spróbować.
U mnie (duron-800 i 128 ram) monitora kasperskiego praktycznie nie czuję

--
   smok_wawelski