Re: Którego laptopa byście wybrali??

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 22:48:13 MET

Użytkownik "kriss" <koreek@poczta.onet.plt.pl> napisał w wiadomości
news:dncnt6$2sn$1@inews.gazeta.pl...
> Mam zamiar kupić laptopa przede wszystkim do zastosowań domowych mam już
> dwa z których muszę do poniedziłku wybrać jeden. Obydwa mają podobne
> parametry wię chodzi głównie o niezawodność wykończenie i wygląd i
> trwałość
>
> 1. Pierwszy to ASUS z 24 miesięczną gwarancją
> http://www.asus.pl/_content/art_614.php
> 2. Drugi to HP Compaq z 12 miesięczną gwarancją
> http://www.softon.pl/sklep/index.php?s=produkt&pid=2344
> Może ktoś użytkuje podobne sprzęty i coś doradzi.
>
> Pozdrawiam Kriss
> [...]
najlepiej w sklepie sprawdzic sprzet i potem kupowac ,
odnosnie niezawodnosci i trwalego sprzetu ... to takiego nie spotkalem >
chyba ze w REKLAMACH<
ale jak masz fart to z zakupu sie bedziesz dlugo cieszyc ,
ja narazie nie nazekam na Laptopa ... choc ponoc Acer kiepska Firma
... tak tu pisza na p.comp.pecet ...ale na taki mnie tylko bylo stac ,
mam Acera TM2304 ale jakbym mial tyle kasy to spoko bym kupil Firmowego
Laptopa .

Pozdrawiam Ireneusz