Re: Dylemat: p4 czy athlon64

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 18:58:03 MET

> No nie trzeba - dym do samego nieba.
>
> pozdrawia Misio

Nadal się upieram ze nie trzeba wielkiej wyobraźni - chociaz jak czytam
taki post to juz jestem mniej pewny :)

Dobrego venica 3000+ nie trudno przetaktować na 2700-2800 i temperatura nie
przekracza 45 stopni a wydajność naprawde porządna.Intel tez oczywiscie
mozna duzo przetaktować i tez będzie wydajniejszy tylko bardzo juz
gorący.zeby nie było - nie bronie tutaj AMD i tez byłem uprzedzony przez
danwe chipy VIA + strasznie gorące athlony - trzena jednak umieć zauwazyc
zmianę i ja ją doceniam.Czekam na wydajne zimne Intele - wtedy zapewne
wróce na taką platformę.