Problem z dyskiem Fujitsu

Autor: pipen <pipen_mex_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 14:37:53 MET

Sprawdzalem dysk serwisowym programem Fujitsu i pokazalo mi w wynikach ze
nie przeszedl quick testu z powodu bledu: error A131G6 dysk bardzo dziwnie
sie zachowuje raz dziala raz nie czasem wydaje glosne odglosy. W tym
momencie dziala np bez zarzutu. Siedzi w drugim kompie. Komp ten potrafi
wylaczyc sie i potem nie moze sie uruchomic system informujac ze nie ma
zadnego OS. Po jakims czasie sie uruchamia. Ostatnio zwisl mi na kilka dni.
Moze ktos zna sie na tym, googlajac znalazlem 3 strony na fujitsu-siemens
forum niestety po niemiecku a nie znam tego jezyka.

Z gory dzieki
Pozdrawiam
Pipen