Re: Min. konfiguracja do internetu...

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 14:18:21 MET

> 899 z monitorem...
> http://www.tanipc.pl/default.php?cat=73
> ...hm - podoba mi się:) - co grupowicze myślą o stosunku cena/jakość?
Warto
> kupić ( do zastosowań nie wymagających super sprzętu [internet,
poczta, www,
> itp.], Microsoft Office, czasami jakiś film divx/dvd ( BTW - ta
karta - ATI
> Rage 128 Ultra - ma wyjście TV? )?
> Bo może sam bym sobie coś takiego wziął:)

Jeśli chodzi o OptiPlexy to szczerze ich NIE polecam.
miałem z takimi do czynienia podczas doposażania
pamięci i stawiania systemów w tepsie, i niestety
sa one naprawde mało wydajne. Największy ich plus
to bardzo sprytna obudowa.

W tym zakresie cenowym osobiście wolałbym (jeśli chodzi
o sprzęt markowy) kupić HP Vectra VL420.
np: http://allegro.pl/show_item.php?item=75981356
choć juz VL400 będzie lepszy od tego Dell'a.

Pozdrawiam.