Canon PIXMA MP150 - urządzenie wielofunkcyjne

Autor: Bandit <thief_16_at_o2.pl>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 13:38:47 MET

Zamierzam nabyć jakieś urządzenie wielofunkcyjne i upatrzyłem sobie już
coś odpowiedniego, ale nigdzie nie mogę znaleźć opinii zwykłych
użytkowników. Pewnie, dlatego że urządzenie jest nowością, więc tym
bardziej jego zakup jest ryzykowny, bo nigdy nie wiadomo czy późniejsza
jego eksploatacja nie będzie droższa od samego urządzenia. Producentem
urządzenia, które wybrałem jest Canon - czy macie jakieś doświadczenia z
jego produktami z kategorii "wielofunkcyjne"? Nie wiem jeszcze gdzie
kupić urządzenie, które wybrałem. Właściwie to nawet dokładnie nie wiem,
jaką ma nazwę, bo na angielskiej stronie Canona:
http://www.canon.co.uk/for_home/product_finder/multifunctionals/multifunctionals/pixma_mp150/index.asp
urządzenie jest oznaczone jako "PIXMA MP150" a na polskojęzycznej:
http://www.canon.pl/produkt/kategoria,Wielofunkcyjne_atramentowe,pro,MP_150...170,p,577.html
po prostu "MP150" natomiast na Komputroniku.pl:
opisali je jako "SmartBase MP150". Mam nadzieje, że to te same
urządzenie, bo nie chciałbym kupić tego, czego nie chcę. Może ktoś już
ma jakieś urządzenie wielofunkcyjne za około 400zł, z którego jest
zadowolony i mógłby mi je polecić?

Znalazłem kuszącą okazję w sklepie internetowym z Krakowa:
http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=2945&idkat=6&kat=Canon&katogol=Drukarki&idogolna=3
Cena jest dużo niższa a do tego piszą, że: "przy zamówieniu powyżej 99
zł dostawa GRATIS", więc mógłbym sporo zaoszczędzić tylko jakoś nie chce
mi się wierzyć, że za friko przywiozą mi kilka kilo przez prawie całą
Polskę. Jak myślicie czy można im zaufać? Kupował może już ktoś u nich
coś przez Internet i wie jak rozumiane jest przez nich słowo "GRATIS"?
Trochę mnie też dziwi, że w ofercie mają tylko jedno urządzenie
wielofunkcyjne, którego ja akurat szukam. Może to z jakiegoś odpadu albo
po naprawie...