Re: grafika do wyboru - pro?ba o radę.

Autor: Marcin Fal <marcin.fal_at_WYWALTOgmail.com>
Data: Fri 09 Dec 2005 - 08:07:30 MET

On Thu, 08 Dec 2005 16:44:10 +0100, PSYLO <psylo.wytnijto@o2.pl>
wrote:

>Ty byś dołożył, ja też bym dołożył, ale dla kogoś te 200zł to może być
>bardzo duża kwota, dlatego odpowiadam na to o co pytał a nie co może
>kupić xxx zł drożej :)

Racja, w sumie nie znamy kwoty jakadysponuje pytający. Jak się dowiemy
to może będzie łatwiej coś wymyślić.

BTW, żeby nie było tak całkiem OT to ja bym chyba poszukał czegoś z
9600, pewnie odpuściłbym 256MB RAM i skupił się na wydajniejszym
procesorze, albo lepszej firmie.

--
Marcin Fal
Moje aukcje: