Re: Jaki monitor???

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 23:10:35 MET

Dnia Thu, 08 Dec 2005 22:51:10 +0100, red napisał(a):

> Nie zapomnij o biurku na tego kloca :)

Ja np. o wiele bardziej wolę kloca na biurku niż to co pokazują LCD.
To niestety jest tak jak w przypadku aparatów cyfrowych, producenci
specjalnie podkręcają odwzorowanie kolorów, żeby zachwycało tłum.
Niestety z rzeczywistością niewiele ma to wspólnego i dlatego do wielu
zastosowań LCD się nie nadają. Oczywiście nie chodzi tu o gry i filmy
:-)