Re: Sata i instalowanie winxp-blad

Autor: Freezer <piotr_mr_at_klub.chip.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 21:45:48 MET

PAWEL napisał(a):
> Mam dysk SATA. Podczas proby instalowania WINXP z bootowalnego CD proces
> instalacyjny nie wykrywa dysku. Dysk jest sprawny bo wczesniej juz mial
> zainstalowanego windowsa. Takze po nacisnieciu F4 podczas startowania
> wlacza sie menu SATA i raida.
> jak wiec zainstalowac system? (sprawic by widzial dysk?)

Podczas instalacji pojawia się napis na dole że aby zainstalować
kontroler jakiejś innej firmy to wcisnąć F7 czy F8 nie pamiętam już
dobrze. Trzeba to wcisnąć i włożyć dyskietkę ze sterami dysku. Po takiej
operacji będzie już widział.
Pozdrawiam!

--
Super Hi-Speed komp z turdodoładowaniem,wzmocnieniami bocznymi,
zasilaczem 10MW,trzydziestordzeniowym procem 50GHz i szyberdachem.