Re: Sciema czy fakt ?

Autor: Tomek Banach <tbanan_bez__at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 19:59:15 MET

Radosław Sokół wrote:

> Mógłbyś napisać co jest na tym filmie paroma słowami, nie chce
> mi się go ściągać ;)
>
> PS. Ja mam ściągnięty skądś film w którym po zdjęciu radiatora
> z Prescotta następuje spektakularny wybuch procesora.

a koledzy nizej napisali ze znany stary filmik. Mam nauczke zeby dluzej
dana grupe czytac zanim zaczne takie rzeczy wrzucac :)

na tym filmiku jest pokazane co dzieje sie z procesorem z ktorego
zostanie zdjety radiator podczas stersu. Pentiumy zwalnialy lub
zawieszaly system a z amd lecial dymek :)

--
Pozdrawiam Tomek