Re: Min. konfiguracja do internetu...

Autor: Cinek <gorzelnik_at_SPAMpoczta.fm>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 19:54:21 MET

Użytkownik "Lecter" napisał w wiadomości

> Zamierzam kupić sobie komputer, który będzie służył jedynie do
> przeglądania zasobów internetu (ew. rozmowy skype). Chodzi o to, by był
> jak najtańszy, ale też taki aby dało się na nim pracować...
>
> Mam upatrzony następujący:
>
> Compaq PII 350
>
> 128 MB RAM
>
> 3,2 GB HDD
>
> 4MB VGA
>
> WIN 2k
>
> Co sądzicie?

Hey
Jak na moje doświadczenia to to co zaproponowałes
jest troceh za słabe. Procek minimum 600,
moze być celeronek, ale o niebo lepsze by było pIII,
ramu od biedy wystarczy, jednak o dysku pomyśl ciut większym
(z 10Giga by sie zdało ale jak chcesz sie mocno gnieśc to why not?)
No i ta grafika to odpada --- minimim Riva TNT(25zł)
Koszt sie nie podniesie za bardzo bo to wszystko na allegro za grosze
kupisz.
No i jeszcze płyta, zeby Ci wszystko sie bujało kup jakiegoś abita albo
asusa.
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=6126&order=t&view=gtext tu masz płyty z
prockami

Jak dobrze trafisz to wszystko z monitorem kupisz juz za 400pln
Na tym oglądniesz filmy puścisz skype i nawet jakieś starsze gierki. Z tym
co zaproponowałeś byś sie tylko męczył i irytował. No ale to już twój wybór.

--
Pozdrawaim Marcin