Re: Dylemat: p4 czy athlon64

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 15:10:32 MET

Użytkownik "tom" <tomekzz@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dn9e15$blp$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Zapomniałem przytoczyć, że jeśli Athlon64 to 3000+ na s.939
> ps. nie mam przekonania do amd, mam do tej firmy uprzedzenia:(

A ja mam do intela, twierdził, że jakie to on ma olbrzymie koszty
produkcji, a wyszło, że góra 40 dolarów.
A jak kolega chce coś ciekawego, to lepiej AMD 939 chipset ATI
Xpress-200 ze zintegrowaną grafiką. Nie wiem, czy Asus ma już jakąś
płytę z tym chipsetem, bo strona asusa kulawo coś chodzi.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w nagłówku jest antyspamowy !!!