Re: Laptop - 14 cali a mocny

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 14:18:04 MET

tbg wrote:
> Użytkownik "PaPi" <aaa@bbb.ccc> napisał w wiadomości
>>
> http://www.gral.pl/preview/LogicConcept/LogicConceptQ6srebrno-czarna_05.php
>
> i kadlubowy monitorek i kadlubowa klawiaturke i kadlubowe myszke tez ma
> sobie kupic? i wszystko to nosic i ciagnac za soba kadlubowe kabelki? wez
> sie zastanow czlowieku.

:)
Haha :)
No jeśli faktycznie musisz być taki mobilny...
Mi osobiście bardzo podobają się subnotebooki z monitorkami 12 cali...
Niestety ceny mają odwrotnie proporcjonalne do rozmiaru.

Ja akurat nie potrzebuję aż takiej mobilności - i kupuję mATX, małą obudowę...
no ale ciągle pozostaję przy CRT 17-tce :)

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...