GeForce 6600 Gigabyte 128MB (128-bit) agp

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 12:06:46 MET

Witam

Mam kilka pytan odnosnie tej karty.Chcialbym zniemic w niej bios aby moc
podkrecic zegary wiecej nic na to pozwala obecny.Czytalem gdzies ze
potrzebne jest podniesienie napiecia. Gdzie moge dostac taki bios i do
jakich wartosci bez zmieniania chlodzenia i naklejania radiatorow mozna ja
podkrecic bezpiezcnie. poza tym nie ma tam miejsca na nalepienie
radiatorow od strony procesora.
Czy bedzie duzy przyrost mocy?
Wczesniej posiadalem bartona 2500+ 512ramu kingmax 333MHz i ati 9700
build by ati i nfs underground chodzil mi na full w rozdzielczosci
1600x1200.obecnie posiadam 6600 ,semprona 2600+ i 2x512 dual geil i jak
ustawie wszystko na full rozdzialke 1280x1024 to juz nie ma plynnosci w
nfs u2...
Reasumujac najwazniejsze jest dla mnie zdobyc dobry bios do tej karty i
prosze o opinie :)

pozdrawiam