Re: Min. konfiguracja do internetu...

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 10:58:13 MET

Lecter wrote:
> Witam,
>

> Zamierzam kupić sobie komputer, który będzie służył jedynie do
> przeglądania zasobów internetu (ew. rozmowy skype). Chodzi o to, by był
> jak najtańszy, ale też taki aby dało się na nim pracować...
>
> Mam upatrzony następujący:
>
> Compaq PII 350
>
> 128 MB RAM
>
> 3,2 GB HDD
>
> 4MB VGA
>
> WIN 2k
>
> Co sądzicie?

Win 2k na 128... Ciężko.
Nie wiem jak Skype. U mnie pod windą marnie chodzi, ale winda moja ogólnie jest zabałaganiona. Ale że zmieniam sprzęt
to już jej nie czyszczę. Też mam w2k i coś koło 190 MB ramu.
Natomiast Skype pod linuksem śmiga aż miło. Podobnie 90% filmów (o windowsie wolę nie wspominać).
Ale PII 350 zapewne jest wydajniejsze niż moje K6-2 400 MHz :)

Mogę Ci polecić coś takiego:
http://www.tanipc.pl/default.php?cat=68

819 zł to niby dużo - ale jest mały,mocny i chyba wystarczy do wszystkiego...

w.p.

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...