Re: przełączanie słuchawki/głośniki

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 10:13:03 MET

> Obecnie na kartach dźwiękowych nie instaluje się wzmacniacza
> mocy.

Aaa... Uf... :)

No to pisz, ze chodzi o takie, co to wzmacniacza nie maja.
Bo juz myslalem, ze moge mojemu DMX XFire niechcacy krzywde
zrobic... ;)

> W efekcie pasywne głośniki niskoomowe nie będą grały
> prawie w ogóle (niezwykle cicho), a wysokoomowe słuchawki
> co prawda najczęściej będą w jakimś zakresie działały, lecz
> <..ciach..>

Zgadza sie wszystko w stu procentach. :)
Dla tego tez warto sie upewnic, czy na karcie nie da sie
wlaczyc tego ~1W mocy. Czy to zworka, czy tez w sterownikach.

Hm... To mowisz, ze nowe zabawki tego nie posiadaja?
Jakos nie zwracalem uwagi na ten detal zakladajac
ze to standard we wszystkim co kosztuje wiecej niz
szesciopak browca... Do czego to juz doszlo... :/

Zdrooweczka,
Vituniu.