Brak dzwieku z tunera TV AverMedia

Autor: t1 <t1_no_mail_at_poczta.pl>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 09:59:47 MET

Witam,

Mam w notebook Acer 5512 tuner TV AverMedia Hybrid M115. Używając
oprogramowania od Acer do oglądania TV Arcade mam dzwięk tylko na kanał TVP
(1,2,3) - jest STEREO. Na pozostałych np. TVN, Polsat + zagraniczne dzwieku
nie ma (szumi), pokazuje sie tylko informacja o MONO .
Sygnał brany jest z TV kablowej. Wizja jest ok na wszystkich kanałach. W
oprogr. Arcade ustawienia regionu - POLSKA.

Co to może być, że odbiera tylko w stereo, a mono już nie. Drivery do tunera
są w wersji 3.3.23.10 (od Acer).
Czy użyć innego oprogramowania, czy problem leży po stronie tunera.

Dzięki za porady.