Faxmodem wieloportowy?

Autor: MichaelData <spam_at_bye.bye>
Data: Thu 08 Dec 2005 - 03:35:12 MET

Czy ktoś z szanownych grupowiczów może polecić mi jakiś faxmodem,
obsługujący kilka wejść telefonicznych 3 lub 4 jako osobne wejścia?
Poguglałem trochę w sklepach przejrzałem oferty, ale nie trafiłem na takowy.
Niestety nie mogę zainstalowac wielu modemów a jest potrzeba obsadzenia
jednego gniazda PCI. Ślicznie było by, aby dysponował również
oprogramowaniem umozliwiającym rozdzieloną konfigurację i zapis plików do
odrębnych "profili" w zależności od otrzymanego faxu z danego numeru
telefonu, lub bezpośredni wydruk na różne drukarki. Całość ma działać pod
Windows 2003 Server.

Wiem, wiem, tak mi tylko w Erze dopasują :).

Pozdrawiam

--
Michael________