Re: T42

Autor: <konfabulator.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 20:54:29 MET

teorom <teorom@wp.pl> napisał(a):

> Wiadomo ze nie o to tutaj chodzi.
> Pytalem czy ktos moze mi pomoc bo chce podzielic dysk,
> i czy ktos mi w tym pomogl nie.
> Jedynie mam odpowiedz PO CO. Fajnie

Znam odpowiedz na twoje pytanie (serwisuje kilkanascie firmowych Thinkpadow)
ale z tego co wiedze, jestes starsznym chamem, prostakiem i niewychowanym
burakiem; zatem sprawi mi czystą przyjemność napisanie ci, że mimo twoich
najszczerszych chęci nie powiem ci jak to zorbic. Abyś miał nauczkę na drugi
raz, że należy szanować innych. Nie odpisuj mi, jesteś już w KFie.