Re: RAID - 3 dyski (w tym 2 na raidzie a 1 solo)

Autor: Bulbe <bulbe_at_USUN.wp.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 20:15:30 MET

[...]
> Wszystkie sa takie same SATA (hitachi 250 gb 7200)
> plyta asus p4p800-e
> kotnroler jaki na niej jest cholera wi ale pewnie dobry bo to dobra plyta
> jest.
>
> ale czy w biosie bede mogl normalnie ustawic tak ze 2 z 3 dyskow beda na
> raidzie
> a ostatni nie ?

Płyta faktycznie dobra, jeżeli to ta: http://tinyurl.com/3p84c
może jednoczesnie obsłużyć 10 twardych dysków, 6 ATA i 4 SATA.
Z tego co wyczytałem na szybko w manualu, to 2 dyski podłączasz do złącz
SATA_RAID1 i SATA_RAID2, trzeci dysk do złącza SATA1 lub SATA2... a resztę masz
opisaną w manualu począwszy od strony 129, rozdział 5-19. Manual do ściągnięcia
z http://tinyurl.com/dqszw
Bulbe