Re: Internet: laptop + komorka?

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 19:02:59 MET

Dnia Wed, 07 Dec 2005 16:25:59 +0100, Szczepan Majdański napisał(a):

> czy istnieje takie rozwiazanie?
> podlaczyc jakos komorke do lapotpa i byc w sieci wiem ze to jest mozliwe
> ale nie wiem jak tego dokonac i jakie sa oplaty
Jesli masz porzadny telefon majacy wbudowny modem grps
do tego porzadny laptop majacy wbudowany bluetooth to wlasciwie juz nic
wiecej nie musisz miec.
wlaczasz oba urzadzenia zapodajesz sterowniki, wykupujesz jaka
nielimitowana usluge internetu u operatora (iplus, blueconnect, czy co tam
u orangutana daja) i masz internet jak ta lala
Jak nei spelaniesz ktoregos z powyzszych to moze cie albo czekac zakup
modemu pcimcia (jak nie masz w telefonie) albo kabelka usb (jak nie masz
bluetoth w laptopie)
Jesli twoj op nie daje uslugi nielimitowanego netu (plus daje na pewno
jako pakiet a reszta nei wiem) to albo uzywasz gprs i liczysz dane albo
musisz wykupic dodatkowa specjalna karte
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica
kontakt ze mna: