Re: Internet: laptop + komorka?

Autor: pepe <kopernik8_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 16:09:22 MET

Użytkownik "Szczepan Majdański" <majdan@fr.pl> napisał w wiadomości
news:dn6svl$lo2$1@news.onet.pl...
> czy istnieje takie rozwiazanie?
> podlaczyc jakos komorke do lapotpa i byc w sieci
> wiem ze to jest mozliwe ale nie wiem jak tego dokonac i jakie sa oplaty

Jest to możliwe.
Ja to realizowałęm w ten sposób: Laptop i przez irdę do Nokii 6310(bez i) i
przez GPRS łądnie mi latał net.
Tel musi mieś modem gprs a ta usługa jest już powszechnie dostępna, np u
ktoregos z operatorow widziałem abonamentową usługę gprs 128kbps :)
W połączeniu w windzie wybierasz numer ...chyba *90# nie pamietam , i login
ppp haslo ppp czy jakoś tak zalezy od operatora i lata.
pozdro