szukam płytkiej obudowy - poniżej 45 cm

Autor: Grim <msieczkoWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 14:32:02 MET

mam taki problem - szukam dość płytkiej obudowy, najlepeij poniżej 45 cm
(najlepiej 44 i mniej).
Komputer mam włożony do biurka w miejsce po pułkach. Obecna obudowa - to
Chieftec, jest dobra - ale to potwór ... wystaje znacząco :(

niestety na żadnych stronach nie znalazłem porównań gdzie można by sobie łatwo
wyłowić po wymiarach.
Dodatkowe wymagania to:
- boczne otwory do zaciąganai powietrza
- miejsce na wentylator z przodu
- najlepiej czarna

dodatkowo słyszałem, że przy bardzo małych obudowach może się zdarzyć że płyta
blokuje potem montaż niższych slotów 5 1/2 ... ale w sumie ja używam tylko dwóch
- naped dvd i dysk w pasywnym chłodzeniu.

możecie coś zasugerować ?

z góry dzięki za pomoc

Grim