Re: T42

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 14:09:21 MET

teorom napisał(a):
> W przypadku kiedy istnieje potrzeba odtworzenia
> partycji systemowej zWinXp z ukrytej partycji. Wszystkie danedo tej pory
> przechowywane na dysku C
> ulegaja zniszczeniu. A nie mam zamiaru zakazym razem wszystkiego zapisywac
> na innych nosnikach DVD,USB itp..Juz wiesz po co czy jeszcze musze ci
> tlumaczyc. Masz mozg to nim ruszaj. Jak wiesz jak to pisz a jak nie to sie
> nie odzywaj bo skszoda mi czas dla takich jak TY.

Po pierwsze, odpowiada się *pod* cytatem, a nie na górze
wiadomości.

Po drugie, nierozsądne jest przechowywanie danych na dysku
twardym wyłącznie. Takie operacje to dobry powód, by zrobić
kopię zapasową. Zresztą i tak będzie Cię to czekać przy dzieleniu
partycji, bo tylko ludzie niezwykle odważni lub bardzo głupi
dokonują takich operacji bez aktualnej zapasowej kopii danych
(a potem zbyt często płaczą na grupie o instrukcję odzyskiwania
danych).

Po trzecie, nie wiem po co chcesz przeinstalowywać system.
Dobrze zachowany system może działać latami bez konieczności
reinstalowania go. Nawet jak podzielisz dysk na partycje,
to reinstalacja z wersji dostarczonej przez producenta
skasuje wszystko i stworzy nowe partycje.

Po czwarte, osobiste wycieczki świadczą negatywnie właśnie
o ich autorze. A Twoje nieuzasadnione niczym oceny obawiam
się są najzupełniej błędne.

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |