Re: Zmiana chłodzenia z wodnego na "klasyczne" - wrażenia

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.usun_at_tez_usun.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 13:23:26 MET

> Tak z ciekawości, po co obniżać temperatury procka z 50 na 44 a dysku z 37
> na 30?
> Przecież to nie ma znaczenia. Oba moga być znacznie cieplejsze.

Racja, u mnie jest to tylko skutek uboczny. Celem nie było obniżanie ich
temperatury a wymiana CPC i starego zasilacza na tani zestaw klasyczny.
Dodatkowe wiatraki zamontowałem z dwóch powodów - aby ulżyć pasywnemu
chłodzeniu karty graficznej (ew. overclocking) oraz aby spowolnić wiatrak na
zasilaczu - który teraz nie musi wydmuchiwać tak gorącego powietrza.

Pozdrawiam
MN