Re: Rage128 -> GF2Ti - jest sens zmieniac?

Autor: Marcin Fal <marcin.fal_at_WYWALTOgmail.com>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 11:10:14 MET

On Wed, 7 Dec 2005 10:57:44 +0100, "Vituniu" <vituniu@poczta.fm>
wrote:

>Nie mozesz sprawic sobie chocby takiego Della Optiplex
>150 za jakies 400 - 500 pln?

Problem polega na tym że sprzęt nie jest mój i właściwie nie bardzo
można go zmienić.
Ma grać na nim dziecko i stąd te Harry Pottery itp :), a na tym
Rage128 to nawet Harry Potter 2 się troszkę wlecze.

>Celeronek 333 i 128 mb RAM do gier to troche jak Bizon
>do wyscigow Nascar... ;)

Ramu mogę dołożyć jeszcze jedno 128MB, nie ma problemu, limit wydatków
to około 100zł, to akurat się zmieści GF2 + 128MB SD RAM.
Procesor tak jak pisałem stabilnie pracuje na 417MHz (5*83MHz)

BTW tak przy okazji myślałem też o zmianie swojej karty graficznej, do
tej pory nie grałem, ale zbliża się urlop więc będzie okazja.

W tej chwili mam Radeona 9200 64MB, do tego 512MB RAM i Duron 1.6GHz,
chipset nForce2 ULTRA jest sens do tego dokładać jakąś lepszą grafikę
czy znowu reszta komponentów ją zdusi?

Wstępnie myślałem o Radeonie 9600/9800 lub GF6600, oczywiście AGP.

--
Marcin Fal
Moje aukcje: