Re: Notebook FS Amilo L7300G

Autor: Paweł Łącki <welniak17beztego_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Dec 2005 - 02:53:30 MET

Roman wrote:

> W MM będzie za 2999 zł. Brać go czy też w tej cenie mogę znaleźć coś
> lepszego?
> Notek ma służyć głównie do pracy biurowej ale też do internetu, oglądania
> filmów i czasem grania w gry strategiczne np AOE III lub CIV IV.
>
> Dzięki za opinie
>
> Roman

Ja mam amilo l7300, wprawdzie nie g. Ogólnie nie jest źle, ale karta
graficzna to tragedia. Producent olewa użytkowników i nie wypuszcza nowych
driverów. Dlatego do grania w cokolwiek wymagającego akceleracji nie
polecam

--
pozdrawiam Paweł Łącki
160000pikseli i LICZNIK PINGWINÓW http://160000.radunica.net/