Re: Temp Athlon 2,8 XP help???

Autor: Wojtek H. <wwwojtek1_at_BLOKADAgo2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 23:15:21 MET

Użytkownik "Lookasik" napisał w wiadomości
> Kupilem procek athlon 2800 xp, nalozylem paste termo, i na to radiator z
> wiatrakiem spire whisper rock V . tem procka osiaga nawet ponad 80 st C.
Co
> zrobilem zle??? Ktos mi zasugerowal, ze moze za duzo pasty dalem. jakie
> kroki powinienem teraz zrobic. Czy jak procek chodzil mi na takiej temp
> kilkanascie/kilkadziesiat minut to moglem go uszkodzic??

1. Zdejmij radiator i dobrze wyczyść procka i podstawę radiatora z pasty.
2. Sprawdź, czy przy wcześniejszej operacji nie ukruszyłeś jądra procesora.
3. Zobacz w jakm stanie jest podstawka radiatora, czy nie potrzeba jej
przepolerować.
4. Nałóż kropelke pasty na procesor i przyłóż procesor do radiatora i
wykonaj delikatne "ćwierćobroty", zeby pasta dobrze się rozprowadziła
5. Daj ponownie 1/4 tej ilości pasty co w pkcie 3 :)
6. Zamontuj dokładnie radiator.
7. Sprawdź, czy jakieś kable nie blokują wentylatora i czy w pobliżu procka
niema czegoś co "podgrzewa atmosferę"
8. Sprawdź, czy wentylator napewno podłączony jest do gniazda 12V

Mam nadzieję że pomoże.

Pozdrawiam, Wojtek H.

--
** Athlon 1800+@1667 | 512 MB PC145 | MSI K7T TurboLE KT133A **