Re: Poszukiwany uzytkownik plyty ASROCK PE PRO-HT :)

Autor: Darek <dt1_at_go2.pI>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 22:06:38 MET

Pawel wrote:

> Musisz jednak wziąć pod uwage że nie tylko ten scalaczek bedzie do
> wymiany -
> mógł do nieba zabrać wielu swoich kolegów i koleżanki.

Wiem, a nawet spodziewam sie tego. Scalaczek nie zrobil sobie "puff" tak
bez powodu. Jesli juz bede znal jego model to posprawdzam tez mosfety w
sasiedztwie itd.

Z analizy szczatek oryginalnego ukladu wynika, ze ostatnia cyfra w
oznaczeniu jest "8", a wczesniej byc moze - ale tu nie jestem pewny -
cyfra "5". Zastanawiam sie, czy nie jest to uklad LM358, ale wolalbym,
zeby ktos potwierdzil moje zgadywane :)

W sumie plyta jest do wyrzucenia, wiec moge w nia zainwestowac 5 czy
10zl i pobawic sie bez stresu... jak zacznie dzialac - super. Jak nie
zacznie - to w smietniku pod blokiem jest duzo miejsca :)

--
Pozdrawiam,
Darek