Re: RAID - 3 dyski (w tym 2 na raidzie a 1 solo)

Autor: Bulbe <bulbe_at_USUN.wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 20:54:32 MET

"Cezar Ponti" <pegazzzUSUN@poczta.fm> wrote in message
news:a32d1$4395aab2$57cfeb7f$28559@news.chello.pl...
[...]
> i teraz pytanie:
> jak ja mam to dokladnie zrobic generalnie nie jestem jakims ostatnim laikiem
> ale z raidem nigdy nie mialem do czynienia.
> Pozdrawiam

Jakie dyski - ATA? SATA? SCSI? Jaka płyta? Jaki kontroler?
Zakładam, że masz 'działający' i chcesz rozbudować go o macierz. Nie napisałeś
jaką masz konfigurację, więc trudno udzielić Ci szczegółowej instrukcji. Ja
jakiś czas temu sobie 'testowo' taką macierz 'na chwilę' zrobiłem. Dwa dyski
SATA, podpiąłem, włączyłem kompa, wszedłem do bios'u kontrolera SATA i tam była
pozycja 'create raid'. I to tyle, czyli dość proste ;) A przecież sam napisałeś,
że nie jesteś 'jakimś ostatnim laikiem', więc do boju!
Bulbe