Re: co dalej z karta graficzna po gwaracji ?

Autor: ___Tomek__Sz_ <NOSPAMszymkowiak_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 19:20:07 MET

VooDoo napisał(a):
> Witam
>
> co szarych uzytkownich pc ma zrobic gdy jego karta sie popsula a
> gwaracja skonczyla sie w sierpniu ? :/ mozna pytac sie producenta w moim
> przypadku gigabyte o odplatna naprawe czy nie stosuje sie takich praktyk
> i karta do kosza ?

Nie koniecznie do kosza, ja swego czasu wysłałem do naprawy
swojego GF2 Ti bo mi na nim bardzo zależało, koszt tej naprawy
wyniósł około 50 zł. Poszukaj na allegro w dziale
komputerowym/usługi, wystawia parę firm swoje oferty naprawy
płyt oraz kart grafiki.

--
Asrock K7VT4A+, Athlon 1GHz, TwinMos 512MB + 256MB DDR 400MHZ,
WDC WD800JB, Scott 17",