Jaka karta TV (analog)

Autor: Paweł Ignatowicz <pignatowicz_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:50:06 MET

Witam,
Jaką kartę TV (analog) polecacie?
Przeczytałem juz sporo dobrego o karcie Leadtek 2000XP Expert, ale nie
jestem przekonany czy ta karta spełni moje oczekiwania.
Byłbym wdzięczny osobom posiadającym tą kartę i używającym jej pod WinXP SP2
o zrobienie zrzutu ekranu z obrazem TV (na full screen) i podesłaniu go mi -
chciałbym zweryfikować jakość obrazu.
Nie wiem także czy aplikacja Leadteka umożliwia włączenie TV z pilota, czy
konieczne jest podejście do komputera?
Czy można w jakiś sposób wyłączyć także komputer po zakończonej sesji TV za
pomocą pilota?

PS. Mam LCD 19" i zdecydowałem się wyrzucić stary telewizor zastępując go
kartą TV w kompie (w celu oszczędności miejsca)

A może inna karta jest bardziej warta polecenia?

Pozdrawiam

--
Paweł