Problem z włączeniem GA-8I915P duo

Autor: flash <flash52WYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:33:03 MET

Witam,
kupiłem płytę GA-8I915P duo, po złożeniu komputera wystartował i wszystko było w
porządku do pierwszego wyłączenia. Po wyłączeniu komputer zaczął startować
zapaliły się diody, dysk i DVD zaczęły pracować ale nic się nie pojawiło na
ekranie, nie wydał też żadnych dźwięków. Po ponownym rozkręceniu kilkukrotnym
włączaniu zasilania i wyłączaniu, znowu zastartował, ale po wyłączaniu nie
wstał. Wyciągnąłem z niego prawie wszystko, został procesor, wentylator, pamięci
i karta graficzna a on dalej nie startował i nie wydawał żadnych dźwięków. Po
kilku próbach udało mi się go wystartować. Potem zauważyłem, że wystarczy wpiąć
dysk do innego złącza SATA i wtedy komputer na 80% wystartuje, ale trzeba tą
procedurę powtarzać za każdym włączeniem. Wymieniłem też zasilacz na inny sprawy
ale też były problemy. Komputer po wystartowaniu działa stabilnie przez kilka
godzin.

Czy któryś z grupowiczów może spotkał się z tym problemem ?

Dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam
flash

Płyta główna : GA-8I915P duo
Pamięci : DDR2 Kingston 2 * 512 MB
Dysk twardy : Serial ATA Samsung HD120IJ
Karta Graficzna : ASUS Extrime AX550 ( PCI express )
Zasilacz : Chieftec GPS-350EB-101A - 350W
DVD-RW : Liteon SHW- 1635