Re: lamerskie pytanko o SATA :P

Autor: sweet_lobo <seungia_at_op.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 18:23:29 MET

> 2?

> Da się.. ale na prześciówce SATA > IDE
> Twoja płyta bezpośrednio nie wspiera Serial ATA
>
> Kup dobry dysk ATA 133 i nie stracisz wiele wględem SATA.

Wolałbym SATA lub SATA 2 z tego wzgledu ze za kilka miesiecy wymienie tez
płytę główną :)
Ta przejsciowka to droga jest? ;)
W tej chwili mam Caviar 80GB 8MB, jeszcze chyba na gwarancji ale jest taki
głosny, że to masakra, po zakupie był cichutenki :( a tak wogole to
straaasznie sie gniezdze na tych 80GB...

Pozdrawiam Lobo