Re: Szykam klawiatury z touchoadem

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 16:47:28 MET

red zapodał(-a):
> Ogolnie to taniocha, nie powiem :-P

Nie było mowy o cenie; jest też BTC :>

> Swoja droga jestem ciekaw za co sobie tak licza, bo chyba nie za tego sraczpada? Rany, kto wynalazl to "badziewne urzadzenie",
> tak wiem, ze jak notebooka uzywam na kolanach, to wyjscia nie ma, ale i tak beznadzieja :)

Rzecz przyzwyczajenia. Ja nie cierpię w laptopie tego, ale w niektórych
sytuacjach się przydaje (np. szkolenie, jak ne ma się jak podłączyć myszki,
czy mało miejsca na stole, jak już stoi projektor). Kolega np. pracuje
na touchpadzie i sobie chwali. Rzecz przyzwyczajenia :)

ps. podobno jak ktoś raz spróbował pracy na touchpadzie w laptopach
Toshiba, to sobie potem chwali i używa tego; ja próbowałem na Acerze,
teraz działam na Asusie - nie podoba mi się to :>

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,