dysk SATA

Autor: shocik <szocik3_at_tlen.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 16:25:07 MET

Witam.

Właśnie złożyłem zestaw:
Athlon 64 3200+
Gigabyte GA-K8N Ultra SLI
2*512 MiB DDR GEIL
Sapphire Radeon X800GTO 256MB
WD Caviar WD1600JS
DVD-RW NEC

i mam pewien problem - a mianowicie, po odpaleniu
instaliki Windows XP prof. jest wszystko wporządku,
nie trzeba instalować sterowników na początku instalacji
gdyż Windows go pozniej wykrywa i można go
podzielić na partycje (zresztą niema dyskietki przy MB).
gdy jednak sformatuje sobie partycje, skopiuje pliki,
i sie zrestartuje, to nie chce się później boot'ować
z tego dysku.
Nawet jeśli w BIOS'ie ustawie żeby najpierw szukał
systemu na dysku, to on go nie widzi.
jesli mam plyte w napędzie to chce sie instalować
na nowo.
To samo, jest, jeśli wyłącze funkcję RAID5 w BIOS'ie.

Bardzo proszę o pomoc.
Chciałem go jak najszybciej uruchomic (a kom nie jest moj),
a on ni zbója nie chce odpalić systemu z dysku.

z góry dzieki za pomoc.

Pozdrawiam