Re: Gwarancja na monitory LCD

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 15:48:06 MET

Dnia 06.12.2005, o godzinie 14.57.11, na pl.comp.pecet, PAndy napisał(a):

> Tu sie nie zgodze

Z czym? :) Bo wygląda, że odnosisz się do wypowiedzi Radka. :)

> - w wypadku monitora LCD z podswietleniem na diodach RGB a
> nie lampie CCFL odwzorowanie koloru jest tak samo dobre a czasem nawet
> lepsze niz w monitorach CRT.

Nie mam pojęcia i mało mnie to interesuje. Będę skanował wielkoformatowe
czarno-białe mapy. Od czasu do czasu kolor. Monitor to niecały procent
wartości transakcji, więc zdziwił mnie taki zapis w gwarancji. :)

Przetarg nie daje takiej możliwości. :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*