Re: Outlook Express

Autor: Daswen <daswen_at_wp.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 15:09:34 MET

Witajcie !!!

To ja jestem od tego OE.
Wybaczcie, lecz co znaczy NTG ???
W tej chwili efekt mam taki:
-łącząc się przez modem z TP S.A. z netem mogę coś napisać (jak widać) na
serwerze news.tpi.net - dla mnie płatne połączenie
-łącząc się przez LAN (łącze radiowe - dla mnie bezpłatne) nie mogę ogłosić
nic na grupach, sprawdziłem już serwery:
news.exatel.pl *
news.gazeta.pl
news.icm.edu.pl *
news.interia.pl *
news.onet.pl
te z * polecał mi dostawca radiowego internetu
Czy ktoś wie co robić dalej ???
Dlaczego np. na serwerze news.tpi.net mam grupę z pewną liczbą postów a na
news.exatel.pl tylko te od daty kiedy się zalogowałem (synchronizowanie
polega na ściągnięciu postów z danego dnia i usunięciu tych wcześniejszych
mimo że na wcześniej wymienionym posty są dokładane do istniejących.

Myślę, że odpowiedzi przydadzą się też innym.

Pozdrawiam

Darek