Re: ladny laptop (jaki)

Autor: Tomasz Żychiewicz <tzychiewicz.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 13:06:44 MET

> a czy ktos moze cos powiedziec o awaryjnosci sprzetu sony, ogolnie o
> awaryjnosci tego typu sprzetu ? co sie psuje , i ile kosztuja naprawy w
> serwisie nieautoryzowanym? narazie nie znalazlem konkurenta dla sony...

Mnie np. po roku padły gniazda RAM - robią się tam "zimne luty" i nie ma
kontaktu. Jedno dało się naprawić, ale nie wiadomo ile pochodzi...
Do tego notebook hałasuje jak odkurzacz rainbow.

Moja opinia, to technicznie(głównie jakość matrycy) bezkonkurencyjne, ale za
to niestety tandetne, psują się.

Chcesz, będę sprzedawał :)

16" matryca - rewelacyjna jakość i kąt widzenia.
40Gb, 256RAM, 2.66Ghz, LAN, MODEM, 4xUSB, FIREWIRE, TV-OUT, COMBO-DVD, ...
Ma 2 lata.

cena 1500PLN.

Kontakt na mail.
Dokładny model prześlę mailem.