opinie o acer travelmate 2413 ?

Autor: Cyb <cybus__at_poczta.niespam.onet.niespam.pl_niespamuj>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 12:49:53 MET

Witam,

zastanawiam sie nad kupnem acera travelmate 2413.
w chwili obecnej taki acer z karta wifi i ramem 512 MB kosztuje ok
3150 pln (w vobis).
nie jest to niewatpliwie mercedes, ale na mercedesa kasy nie mam ;-)

jakie macie opinie o tym acerze?

przede interesuje mnie jego wytrzymalosc, jakosc ekranu lcd, halas,
ogolna jakosc wykonania.

kwestia baterii jest sprawa drugorzedna - slyszalem ze moze pracowac
ok godziny przy pelnym obciazeniu, co w sumie nie jest najlepszym
wynikiem ale dla mnie wystarczajacym.

interesowalem sie tez acerem z procesorem amd sempteron na pokladzie
(jest tanszy), ale podobno bierze on wiecej energii, a wiec mocniej
sie nagrzewa i wiecej halasuje w wiatraczek w czasie pracy.

pozdrawiam,
Cyb