Re: [skladanie komputera] sempron

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 12:11:36 MET

Dnia 2.12.2005, Blesso napisał(a):

> tanie plyty ludzie nadal kupuja http://tinyurl.com/d5yke ;

IMHO z lenistwa albo z niewiedzy.

> a podana przez CIebie aukcja plyty za 60zl pachnie mi malym oszustwem
>:sprzedaje facet z prawie zerowym kontem,nowa plyte na gwarancji za 60zl ?
> jesli juz doszlo do transakcji to poza allegro (typu ..zakonczymy aukcje
> przed czasem - zaoszczedzimy na prowizji),alob wiekszosc ludzi byla na
> tyle madra by ..nie ryzykowac

A to niby dlaczego? Zaraz oszustwo i podstęp. ;D
Akurat przy tej transakcji prowizja jest "wielka"... ;D Tak się robi przy
sprzedaży samochodów, ale nie przy kwotach ~100zł.
Sam tak (normalnie wylicytowanych, bez żadnych umów poza aukcją) kupiłem
kilka płyt i "pchnąłem" dalej.

IMHO reprezentujemy odmienny punkt widzenia. Ty sprzedawcy, który nie ma
do zaproponowania niczego innego w tej cenie (i w miarę potrzeb będziesz
klientowi "wciskał każdy kit" ;D). Ja kupującego, który przy
odrobinie czasu i cierpliwości znajdzie duuużo taniej na rynku wtórnym.

--