Re: COMPAQ i grafa na AGP - pomocy!!!

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Tue 06 Dec 2005 - 08:25:10 MET

Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

> strzał w ciemno, producent płyty zaoszczędził na wmontowaniu zworki
> obejrzeć dokładnie płytę (może jest miejsce na zworkę ;)

Ale chodzi Ci moze o to, ze nie ma zworki czy wogole brak pinow??
Ogladalem plyte (wydaje mi sie dosc dokladnie) bo z gory zalozylem, ze
jak nie ma czegos w BIOSie to byc moze bedzie dostepne poprzez
zworowanie na plycie i jedyna zworka, ktora znalazlem dotyczy usowania
hasla :) :) :) (bo przeciez to jest najbardziej istotne w firmowych
sprzetach) ;)

Pzdr, OMSON