Re: no i o co chodzi?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 23:03:21 MET

Dnia Thu, 1 Dec 2005 22:10:15 +0100, Sławicki napisał(a):

> Jasne :-) A dałeś reset CMOSowi zanim włożyłeś procka ???
> /Sławicki

kurcze - Wy nic nie kumacie!
Procek słabszy nie działał, mocniejszy zadziałał, a procek słabszy
zadziałał ale na innej płycie. Wszystko niby sprawne (bo w rezultacie
działa) ale coś się gryzło w jednej z konfiguracji. A lamerem nie
jestem, żeby nie resetować cmosu. Tak samo znam się na tyle na płytach
by kupić płytę odpowiednią pod danego proca. No i wogóle znam się na
tyle, żeby stwierdzić, że ta sytuacja była wyjątkowa i dziwna i nie
wynikająca z mojej niewiedzy! Wie ktoś co mogło z tym być czy nie?
Teksty w stylu, że problemem był wybór płyty Asusu są dla mnie zbyt
płytkie - wybaczcie.