Problem z notebookiem - wyłącza się sam

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 22:49:20 MET

Witam!
Mam notebooka SUSA Ad - całkiem fajny sprzęcik (szkoda, że nie mój :-(
Ma on równiutkie 12 miesięcy - najprawdopodobniej przez 99% tego czasu
pracował podłączony do sieci z baterią w środku.
Teraz sprawa wygląda tak, że na zasilaczu wszystko działa OK, a gdy
przełączę
przechodzę na baterię to po kilku minutach - bez ostrzeżenia wyłącza się.
Gdyby to było przegrzanie to i na zasilaczu tez powinien padać, poza tym po
zmianie prędkości na power saving też się to dzieje - choć wtedy pracuje na
jakiś 20%
mocy wiec zbytnio się nie grzeje.
Jeśli to bateria to dziwne jest to że po pewnym czasie da się go włączy i
można
znów kilka minut popracować - co ciekawe wskaźnik baterii może być wtedy na
90-kilka %.
Co dziwne podczas formatowania baterii po pełnym naładowaniu po kilku
minutach znów
power-down.
Czego to może być wina ??