Re: Szyfrowanie sprzetowe

Autor: DooMiniK <bachus20[WYTNIJ>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 22:03:28 MET

MarlonB zapodał(-a):
> Jesli sie juz robi urzadzenie, to czy to bedzie XORowac, czy mnozyc, czy DESowac, to z ekonomicznego punktu widzenia nie ma
> znaczenia. Dlatego nie rozumiem czemu weższy sie tu podstep producenta?
[...]

Nie podstęp - uważam, że jak ktoś szuka takiego rozwiązania, to chce je zastosować
to bardziej ambitnych celów, niż zaszyfrowanie dysku z gołymi dupami (aby mama
nie zobaczyła).
Ja patrzę ze swojego punktu widzenia, jako osoby dbającej między
innymi o bezpieczeństwo danych.

--
Dominik Siedlak (bachus)
Na serwerze bachus - login taki mam,