Re: Bezprzewodowe przesyłanie dźwięku

Autor: Paszczak <szczapak_at_huga.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 21:46:36 MET

Marek Hobler, 'neutrinus' <marek@o2.bezsmiecia.pl> wrote:
> kosztowne jak kosztowne..... szumiace? dlaczemu? komputer klasy p200,
> bez dysku, pasywne chlodzenie wszystkiego........ - ceny takich malenstw
> sa naprawde niskie....... a ile mozliwosci :)

Nawet mam coś takiego - net4801 z www.soekris.com (kartę dźwiękową można
dodać do slotu PCI). Tylko że mam to tymczasowo :) Kosztuje ok. 200 EUR
+ karta CompactFlash. Ponieważ tego Ovislinka i tak zamówiłem (50 EUR),
więc na razie zobaczę w ten sposób. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, to pod
Windows powinno pójść bez żadnych specjalnych driverów.

A jak nie pójdzie dobrze, to zostaje soekris.

P.