Re: Grafika na PCI-E

Autor: Jolly Roger <dsbrak_at_maila.w.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 21:14:13 MET

Dnia Mon, 5 Dec 2005 20:34:37 +0100, Gordon Gin napisał(a):

> Jaką kartę graficzną koniecznie na PCI-E polecacie. Chodzi mi o jak
> najtańszą kartę, która nie będzie używana do gier a jedynie do grafiki 2D
> (programy graficzne typu Photoshop, Paintshop, Gif animation). Do tej pory
> używałem PixelViev GF MX4000 128MB na AGP, która dla mnie była
> wystarczajaca, ale teraz zmuszony jestem wymienić kartę na PCI-E.

To może kupisz płytę ze zintegrowaną grafiką? Pod A64 dostaniesz takie
płytki za 270 zł, np. http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23059
Dla intela też sie coś znajdzie. Ewentualnie można kupić za kilka groszy
kartę na zwykłe PCI (jakieś 8-16 MB od matroksa, nviidi czy ati)

> Dziekuję
> GG

pozdr.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :-) GG:3274013
http://www.in4.pl/               mail:nospam_mach82_xl_at_wp.pl_nospam