Re: $$Cel M360 vs. Pent M740. Czy warto dolozyc?$$

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 18:32:48 MET

road666 wrote:
> http://support.intel.com/support/processors/mobile/pm/sb/CS-007981.htm
>
> Zejscie ponizej 800 MHz dla Pentium M 740 jest osiagalne raczej tylko
> jakims recznym downclockingiem, i zaden producent nie zastosowal by tego
> w standardzie.

Wierze oczywiscie w to co pisze Intel, ale nie pytalbym, gdybym na
wlasnie oczy nie widzial. Dell Inspiron 6000, z procesorem Pentium M 740
- zrobilem prawym przyciskiem na wlasciwosci komputera i ujrzalem
~340MHz. Oczywiscie trafialem tez w stanie spoczynku na 798, a przy
obciazeniu 1,74GHz.

Pytam, bo sam mam M 750 i nizej jak 786MHz nie chce zejsc.

--