Re: upgrade kompa do montowania filmow

Autor: JFK <skrzynkanaSPAM_at_gmail.com>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 15:27:12 MET

Dnia Mon, 05 Dec 2005 14:49:16 +0100, Jolly Roger napisał(a):

> Do obróbki karta może być słaba. Przydałoby się jednak, żeby nowy
> komputer był na tyle nowoczesny, aby później dało się go rozbudować
> np o procesory dwurdzeniowe. Ja zaproponuję coś takiego:

To jest dobre zalozenie tylko wtedy jesli planuje sie robic upgrade dosyc
czesto.
Poprzedni komp ktory robil te robote to duron 800 wiec mysle ze widac z
tego jasno ze zanim znow zostanie podjeta decyzja o rozbudowie to
podstawki zmienia sie piec razy :(
amd64 3200 dla s754 ma 2200MHz a dla 939 2000MHz
reszta ta sama wiec zastnawiam sie czy w tym konkretnym zadaniu jakim jest
montaz ten s754 nie bedzie szybszy?
W kocnu zysk 939 to glownie podwojna pamiec a tu chyba nie jest on az tak
eksploatowana.
To tylko moje domysly bo nigdzie nie moge namierzyc konkretnych testow z
tego zagadnienia.
Pozdrawiam

--
Jakub (JFK) Kasica