Re: Tuner TV

Autor: chemik333 <chemik333_at_wp.pl>
Data: Mon 05 Dec 2005 - 14:18:53 MET

Radio Erewan wrote:
> Witam!
> Co teraz jest warte kupienia? Nie chcę wydać koszmarnej kasiorki.
> Bezproblemowe zastąpienie magnetowidu komputerem to cel moich
> poszukiwań. Karta do pieca z Windows Xp. Coś mi się kołacze w głowie,
> że jeden z chipów nie specjalnie chciał działać z WXP. Oprogramowanie
> wygodne, nie musi być siakiś straszny bajer.

a ja polecam Sapphire Threatrix 550 - cena jakies 290 zl. Pieknie zrzuca do
mpega2 (wbudowany chip). Tylko to oprogramowanie standardowe jest do bani.
Niestety ChrisTV kosztuje dodatkowe 50$, ale potrafi chyba w pelni
wykorzystac mozliwosci karty :) (sto razy wiecej opcji niz w jakimkolwiek
power cinema...) no i dziala szybciej.

Pozdrawiam

--
chemik333 @ wp.pl